Povolání

Výběr povolání je pravděpodobně tou nejklíčovější volbou při tvorbě postavy. Ovlivní váš arzenál dovedností, výběr rasy i historii. Zařazení do jedné z následujích kategorií nemusí nutně znamenat, že postava vybrané povolání využívá herně k živobytí. Zaklínač může být zároveň nájemným vrahem, čaroděj léčitelem a kněží vojákem či šlechticem. Ovšem za každé situace postava může spadat pouze do jedné z následujících kategorií.

Zaklínač

Zaklínač je mutacemi a tvrdým tréninkem zocelený nájemný lovec nestvůr a nebezpečných živočichů. Oproti obyčejným lidem mají tito lovci mnohonásobně lepší reflexy, sílu a výdrž.

Čaroděj

Magie je starodávné umění, které umožňuje pomocí vůle ovládat moci Chaosu. Moc zajatá ve formuli kouzla dokáže sloužit k uzdravování, teleportaci, ovládnutí mysli, tvoření iluzí i k ničení.

Kněz

Tvrdí se, že víra hory přenáší. Oddaní věřící na Kontinentu možná nezvládají pohnout horským masivem, ale díky přízni uctívaných božstev jsou občas schopni vykonávat opravdu zázračné skutky.

Obyvatel

Pojem obyvatel se používá v podstatě pro všechna povolání, kdy daná postava neovládá Moc v žádné z jejích forem. Nabízí tu největší svobodu výběru a mohou ji využít příslušníci všech hratelných ras.

Relikty

Dlouhodobě hrajícím hráčům může být povoleno založit si tzv. Relikt (postavu nehratelné rasy ze světa zaklínače – například dryádu, upíra, vlkodlaka, dopplera apod.), vždy však až po předchozí domluvě s vedením a pouze tehdy, pokud jste již napsali alespoň 75 herních postů za všechny své postavy a jste aktivní minimálně 3 měsíce. Hráč může mít pouze jeden relikt, proto doporučujeme si dobře rozmyslet, jaký si napíšete.

Relikty jsou vedeny jako povolání zvlášť a mívají své vlastní schopnosti, proto je nelze kombinovat s kategoriemi výše.