• AKTUÁLNĚ
  •  
    Obrázek
    203. Herní den - 22.07. - 04.08. Léto 1280 (Archiv počasí)
    Událost: žádná


    Žádané snad skoro všemi obyvateli konečně přišlo. Obloha se zatáhla, ochladilo se a na obloze se objevily blesky za zvuku mohutných hromů. Silné bouřky navíc provází intenzivní déšť, který ovšem přináší kýženou vláhu vyprahlé zemi. Na některých místech ovšem přívalové deště způsobily rozlití místních říček do okolí. Zdá se, že letos v létě jde počasí z extrému do extrému.

    Teploty ve dne kolem 22 °C, v noci kolem 17 °C. Na Skellige je cca o 5 °C méně a je větrněji.
     

Zakázky

Lovy na monstra a zvěř

Na celém Kontinentě se snad nenajde jediná vesnice, kde by někde u cesty nestála ošuntělá dřevěná vývěska s přibitými vzkazy a inzeráty. I začínající dobrodruh dokáže mezi výhodnou nabídkou slepičích vajec a přisprostlou milostnou poezií snadno najít zakázku, ze které by mohla koukat slušná odměna, ať už jde o pomoc s nestvůrou, nebo například hledané zločince.
Prostor pro herní oznámení. Události, situace ve hře, vyvěšené zakázky.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vypravěč
Administrátor fóra
Administrátor fóra
Příspěvky: 281
Registrován: 14 kvě 2022, 00:00
Rasa:
Povolání:
Vyznání:

Zakázky

Příspěvek od Vypravěč »

PRAVIDLA ZAKÁZEK

Na lov se může vydat kdokoliv a v maximálním počtu 3 hráčů na stejné monstrum/skupinu monster, nicméně jedna postava smí lovit jen jednou za 3 herní dny (reálný měsíc a půl). Kostky pro více hráčů se navyšují, viz tabulka ZDE.

Lovy je nutné rezervovat. Pokud se lov do dvou měsíců od rezervace neuskuteční nebo se po tu dobu nepohne, zakázka se stává opět volnou. Pokud si uvolněný lov nerezervuje do jednoho měsíce jiný hráč, může si jej původní hráč rezervovat znovu. Každý hráč může mít současně rezervované pouze dva lovy, a to pro odlišné postavy.


~ Lovy probíhají ve volné hře.
~ Na monstra je vždy nutné útočit stříbrnou zbraní. V případě, že je použita jiná zbraň, kupříkladu ocelová, hod se půlí.
~ První post se zaznačuje řádným nápisem, že se jedná o lov.
~ Lov se může natáhnout i na více herních dní a skončit neúspěchem.
~ Můžete si k lovu po domluvě přizvat vypravěče, hrát ale můžete i bez něj.
~ V případě zájmu si můžete Lov spestřit herní mechanikou Stopování, ve hře s vypravěčem k tomu můžete být vyzváni.
~ Pokud hrajete bez vypravěče, je nutné ho na konci přizvat, aby ohodnotil vaši práci.
~ Zakázku může vypsat jakýkoliv člen vedení.
~ Za hezkou hru můžete dostat i symbolické body, na základě výše risku a výsledku.
Již proběhlé a dokončené lovy ► Rozbalit
Počet slov: 396
Uživatelský avatar
Vypravěč
Administrátor fóra
Administrátor fóra
Příspěvky: 281
Registrován: 14 kvě 2022, 00:00
Rasa:
Povolání:
Vyznání:

Zakázky

Příspěvek od Vypravěč »

131. herní den - Léto 1277 - Skelligské ostrovy
Skellige je drsný kraj, kde trollové dávají dobrou noc a před spánkem je lepší se podívat, jestli na vás pod postelí nečíhá krabopavouk. Ve zkratce - o monstra na Skellige není nouze. Samozřejmě aby ze zabití nepříjemných sousedů někomu něco káplo, nejdříve někdo musí na daného tvora vypsat zakázku. K tomu dojde většinou v momentě, kdy začíná aktivita monster až příliš zasahovat do lidských životů. Tak jako se to přihodilo rybářům poblíž Holmsteinu, pastevcům z vesnice Sundy, kterým byla odříznuta obchodní cesta do blízkého Arinbjornu, nebo správcům majáku Elverum, na který zaútočil rozmrzelý ledový troll.
 
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

2. Krabopavouci
- dvě skupiny krabopavouků blokují cestu mezi Arinbjornem a Sundy na západě Ard Skellig
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Skupina krabopavouků I - zamluveno Horácio (29.05.2023)
- Skupina krabopavouků II - zamluveno Sarren a Kharn (10.3.2024)
Počet slov: 227
Uživatelský avatar
Vypravěč
Administrátor fóra
Administrátor fóra
Příspěvky: 281
Registrován: 14 kvě 2022, 00:00
Rasa:
Povolání:
Vyznání:

Zakázky

Příspěvek od Vypravěč »

174. herní den - Jaro 1278 - Skelligské ostrovy
Skellige opět sužují monstra a divoké šelmy. Někdo by si pomyslel, že Ostrovy jsou naprostý ráj pro zaklínače, ale místním obyvatelům někdy nezbývalo nic jiného, než láteřit na to, že žijí v tak divoké krajině. Hluboké jeskyně Fornhaly obsadil kyklop a mnozí v okolí se obávají toho, že by opět mohly přijít staré zlé časy, které toto místo provázely. Fayrlund sužují hladoví vlci, kteří se sem stahují z místních lesů a zabíjejí kozy a ovce. A druidové, kteří se schází u posvátného dubu Gedyneith se obávají do posvátného lesa vkročit, neboť se zde vynořily skupiny endriag.

Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

!POZOR! Do jednoho týdne od vypsání zakázek můžete přihlašovat pouze jednu svou postavu. Po uplynutí lhůty jednoho týdne je možné zabrat zbývající lovy i jinými vašimi postavami.

1. Kyklop
- kyklop, který obsadil opuštěnou Fornhalu ve vnitrozemí na západě Ard Skellig
- obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 10 do 12 kostek (určete předem)
- lov možný pouze s VYPRAVĚČEM
- Možný efekt: Otřes (viz Bestiář)
- Kyklop - zamluveno Elaine a Freyjou (28.05.2023)

2. Vlci
- tři skupiny vlků, kteří sužují vesnici Fayrlund na západě Ard Skellig
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Skupina vlků I - zamluveno Gael a Gryf (28.05.2023)
- Skupina vlků II - zamluveno Belan a Isi (05.07.2023)
- Skupina vlků III - zamluveno Kaylar a Agnes (06.07.2023)


3. Endriagy
- tři skupiny endriag blokují posvátný les kolem dubu Gedyneith na východě Ard Skellig
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (dělníci a trubci), od 4 do 6 kostek (válečníci) nebo od 7 do 9 kostek (královny) (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Skupina endriag I (dělníci a trubci) - zamluveno Arwi a Jochem (29.05.2023)
- Skupina endriag II (dělníci, trubci a válečníci) - zamluveno Rayla a Adwald (28.05.2023)
Skupina endriag III (dělníci, trubci a královna) - zamluveno Sarren a Kai (28.05.2023)
Počet slov: 462
Uživatelský avatar
Vypravěč
Administrátor fóra
Administrátor fóra
Příspěvky: 281
Registrován: 14 kvě 2022, 00:00
Rasa:
Povolání:
Vyznání:

Zakázky

Příspěvek od Vypravěč »

189. herní den - Zima - Novigrad a okolí
Problémy s monstry ve městech nejsou každodenní záležitostí, nicméně občas se s nimi jejich obyvatelé musí poprat také. Netvoři a zdivočelá zvěř nyní řádí v ulicích a stokách Novigradu a jeho přilehlém okolí. V ulicích odkrojku místní lidi i nelidi ohrožují smečky agresivních, zdivočelých psů. Pod záštitou noci ze stok útočí neznámé smrtící monstrum, doprovázené skupinou krys. V lese za Novigradem byl prozměnu spatřen obzvláště děsivý netvor připomínající obživlého oběšence.

Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

!POZOR! Do jednoho týdne od vypsání zakázek můžete přihlašovat pouze jednu svou postavu. Po uplynutí lhůty jednoho týdne je možné zabrat jeden ze zbývajících lovů i jinou vaší postavou.
 
 
Obrázek
1. Zdivočelí psi
- Smečky zdivočelých psů působí potíže obyvatelům odkrojku v Novigradu. Obyvatelé dotčených ulic se obávají útoků a bojí se pouštět ven své děti. Chrámová stráž Věčného ohně vypsala odměnu za důkaz o likvidaci problémových zvířat.
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- vhodné pro nezaklínače s bojovým zaměřením
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Smečka zdivočelých psů I - zamluveno Arwi a Leama (08.01.2024)
- Smečka zdivočelých psů II- zamluveno Gael (08.01.2024)
- Smečka zdivočelých psů III - zamluveno Agnes (10.1.2024)
 

 
Obrázek
2. Viselec
- V okolí Novigradu na jihozápadním cípu pevniny bylo spatřeno děsivé monstrum se smyčkou kolem krku. Traduje se, že se v Novigradském lese, kde se předně těží dřevo pro svobodné město, někdo ukončil své trápení oběšením. Pro objasnění takové události je ovšem potřeba nejdříve vybít všechna monstra, která případnému potvrzení události mohla stát v cestě. Rodiny dřevorubců se složily na odměnu pro zaklínače, nebo jiného bojeschopného dobrodruha.
- obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- Možný efekt: Škrcení (viz Bestiář)
- Viselec I (spatřen u východní hranice lesa) - Kasai, Bruxa
- Viselec II (spatřen u jižní hranice lesa)

 
Obrázek
3. Krysodlaci
- V Novigradských stokách se objevila neznámá hrozba. Po nocích řádí v zapadlých uličkách, nebo v přístavu a zanechává za sebou mrtvá, ohlodaná těla. Údajně se v místě útoku vždy nachází nebývale velké množství krys. Chrámová stráž nabízí odměnu pro zaklínače, který by záležitost odborně prošetřil a zbavil město neznámých netvorů.
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině 2 až 4 jedinců
- Možný efekt: Regenerace (viz Bestiář)
- Skupina krysodlaků I - zamluveno Alisse (12.01.2024)
- Skupiny krysodlaků II
 
Počet slov: 583
Odpovědět