• AKTUÁLNĚ
  •  
    Obrázek
    209. Herní den - 14.10. - 27.10. Podzim 1280 (Archiv počasí)
    Událost: Kostkový poker


    Možná, že neprší, ale teploty už rozhodně přívětivé nejsou. Každý si jistě rád alespoň na chvíli zaleze do tepla, ať už k tomuto účelu poslouží vlastní dům, nebo třeba hospoda. Tam se štamgasti scházejí pravidelně i přes nepřízeň počasí. Minimálně jeden z hostinců dnes bude praskat ve švech - Magellan. Koná se tu totiž turnaj v kostkovém pokeru, na který jsou všichni zváni.

    Teploty ve dne kolem 13 °C, v noci kolem 8 °C. Na Skellige je cca o 5 °C méně a je větrněji.
     

Orist Gryfí Zachránce

vynalézavý a vytrvalý zaklínač

Zde najdete veškeré informace o tvorbě postavy a psaní herní karty. Vyplněné karty nových postav patří taktéž sem.
Odpovědět
Orist
Příspěvky: 2
Registrován: 25 srp 2024, 11:12
Rasa:
Povolání:
Vyznání:

Orist Gryfí Zachránce

Příspěvek od Orist »

Jméno: Orist Gryfí Zachránce z Kaedwenu
Rasa: Půlelf
Povolání: Zaklínač ze školy Gryfa
Věk a/nebo datum narození: 1174
Vzhled: Hned na první dojem člověka u Orista upoutá obrovská jizva táhnoucí od rtů k levému oku, jeho zjev podtrhávají oči s jantarově žlutou duhovkou s malým karminově červeným proužkem, které jsou narozdíl od běžných jantarových očích bez další barvy jsou u zaklínačů nezvyklé. Jinak vzhledem působí jako muž ve středních letech, jeho postava je štíhlá, ale šlachovitá s provazci svalů na celém těle, má delší stříbřité vlasy po krk a zuby jsou žlutější než obvykle, ale jinak ve vynikajícím stavu, jako zkušená šelma po mnoha úspěšných lovech.

Jeho pleť je většinou bledá a na těle má velké množství nejrůznějších jizev. Co se týče oblečení, je oblečen do černě sametového plaště, kožené tmavě hnědé železem pobité výstroje a černých kožených bot. Přes rameno má hnědý kožený bandalír ve kterém uchovává tolik potřebné zaklinačské elixíry pro jeho riskantní profesi. Na zádech má jeden ocelový a stříbrný meč, které se stali osudnou zhoubou pro spousta nebezpečných lidí a monster, kteří si domýšlivě mysleli, že jejich meče nebo drápy dovedou tohoto zaklínače do věčných lovišť.

Povaha: Orist je na zaklínače nezvykle přílíš výřečný a vynalezavý, ale také má dny kdy nepromluví s nikým ani slovo. Zaklínačské elixíry si na něm berou zvláštní daň, po jejich vypití při souboji je z něj nebezpečný oponent, ale naopak se na pár dní stáhne do sebe a nikým příliš nepromluví. Proto není zastánce nadužívání elixírů, bere je jen když je to nezvykle nutné a spoléhá se naopak na svoje zaklínačské reflexy. Pokud jde o jakkoukoliv konfrontaci, spolehá na svůj jazyk, ve vyhrocených situací na svoje meče a znamení, nemá problém se z problému dostat tak, že si něco přikrášlí a kouzlem své osobnosti ostatní přesvedčit, že vlastně není žádný problém. Svého charisma ale nezneužívá a drží se zaklínačských kréd jako čest a pravdomluvnost.

Ohledně společenského života nemá příliš přátel, ale ty které považuje za přátelé, na něj nedají dopustit. Své přátelé nepoporuje nejen zaklínačským umem a jeho službami, ale i nápomocným přátelstvím v uvolněné atmosféře. U něžného pohlaví není přiznivcem čímkoliv na jednu noc, nejraději se ke každé každé své lásce vždy na zimu rád vracel a většinou když jeho milá zahynula buď válkou nebo stářím, obtížně hledal další, která by k jeho srdci přilnula.

Co se týče jeho vztahu s elfy a trpaslíky (respektivě nelidmi), nechápe lidský xenofóbismus. Ano, věří ve Věčný oheň a jeho přívrženci většinou nenávidí nelidi, ale on takový není a nikdy nechce být.

Víra: Věří ve Věčný oheň, protože je přesvědčen, že ho zachránil při zaklínačské Zkoušky trav, ale občas má v sobě pochybnosti, jestli jeho víra je správná, ale nechce být zcela nevděčný ke svému zachránci a zdroji moci, tak by ho v jeho víře muselo odradit něco zcela nesporného.

Schopnosti a dovednosti:

Historie a rodina: Jako malé dítě byl nejdříve sirotek a pak Dítětem Překvapení, protože jeho vesnici odlehlou od civilizace napadli ghůlové, které přilákal pach krve od zabíječky která byla zrovna ve vesnici. Když jeho vesnice byla vyvraždena těmito relikty mrchožroutů z dob Konjukce, utekl z ní a nechal si v sobě traumatický zážitek na bolest a křik jeho rodiny a nejbližších. Když se trmácel přírodou a hladem ani neviděl, všiml si ho zaklínač ze školy Gryfa u jedné řeky když bojoval s topivci. Když mu Orist pověděl svůj příbeh, zakíínač se vydal do vesnici a pobil zbývající ghůly co neutekli po pár dnech co napadli vesnici. Zaklínač nakonec přivedl Orista do zaklínačský pevnosti a Orist začal trénovat. Trénink mu moc nešel, ale místní zaklínači se nakonec rozhodli, že postoupí Zkoušku Trav. Mladý potenciální zaklínač hned po prvním dnu podání mutagenu začal se hrozně potit a krvácel z očí, takto přežil sedm dnů než mu přestalo srdce úplně bít. Zaklínači si mysleli, že je mrtvý a po dnu se rozhodli, že ho pochovají, ale on se najednou probudil a začal všem vykládat o svým vizích o obrovským strašným ohni, jak na něj promlouval a říkal mu nejrůznější archaické promluvy a možná i moudrosti. Zaklínači si poté všimli, že má místo čistě jantarových očích také rudý proužek v duhovce a zaklínači si nebyli jistý, jestli prodělal správně Zkoušku trav, když má takové zbarvení svých očí. Dali mu ale šanci a po pár měsících tvrdého výcviku zaklínači byli zajedno, že zaklínačské reflexy má a že z něj bude dobrý zaklínač. Také si všimli si jeho nadání na zaklínačské znamení a zanedlouho se stal jeden z nejlepších zaklínačů školy Gryfa.

Po zaklínačském výcviku dostal jeden ocelový a druhý stříbrný meč a mohl vyrazit do světa. Během svých cest ale narazil i občas i na laskavé monstrum, které nerad zbavoval života svým stříbrným mečem. Vždy se nakonec přinutil a utěsoval se zaklínačským kodexem, že žadné monstrum není dobré. Ale jednou narazil na zakázku, kde se měl zbavit jednoho nebezpečného gryfa. Začal gryfa stíhat a během lovu si všiml, že na ho loví i jiní zaklínači z jiných zaklinačských škol, jako ze školy Vlka, Kočky a Medvěda. Zaklínačům přišlo divné, že nemohou gryfa nahnat do léčky a ulovit, nakonec se ukázalo, že gryf je nesmírně inteligentní a že loví ovce jenom bezprostředně když má hlad a nemůže jinak. Gryf byl během jejich lovu na něj obezřetný, ale jednou ho šibalsky nalákal jeden zaklínač ze školy Kočky a druhý zaklínač ze školy Medvěda ho ošklivě zranil. Gryf utekl a Oristovo jeho znechucením a lítostí nad gryfem konfrontoval zaklínače ze školy Medvěda. Orist nepěkně zranil druhého zaklínače a tento zaklínač si ze souboje odnášel ošklivou jizvu, tímto to ale nekončilo a Oristovi hrozilo vyloučení ze školy Gryfa, že zranil druhého zaklínače, byť z jiné školy. Zodpovdal se ve své škole a pod podmínkou a jeho vyřečnými šlovy, že gryf byl inteligentní a jinak nepříliš lidem nebezpečný, dostal podmínku, že se to už nesmí opakovat.

Po této události se potloukal světem, nebral ani příliš zakázky na monstra a nachomítl se k jedné veselce. Celá svatba se udála ve zdravém a veselém duchu, než při zavěrečným obřadu, kdy měl kdokoliv vyřknout slova, kdo by eventuelně nebyl nakoloněn k místní svatbě, kdosi vykřikl: Já jsem proti, a celá oblast okolo vesnice potemněla a slunce pořádně nevycházelo, vesnice byla téměř v temnotě. Orist tedy patrál a po čase zjistil, že ženich měl kdysi milenku a ta se ho nemohla ve své hlavě nikdy pořádně zbavit. Tahle milenka si vzala život a jako Půlnočnice seslala na vesnici kletbu, kde seslala na vesnici temnotu. Nejdříve zkusil s Půlnočnicí vyjednávat a když zjistil, že tahle bytost už nemá v sobě nic lidského, zprovodil ji ze světa. Bohužel temnota trvala dál, ale hlavní nebezpečí bylo zažehnáno. Vydal se proto do mstního města za místní knežkou a ta mu poradila jak zbavit vesnici temnoty. Ženich musel vše řící své ženě a vydat se jí na milost a nemilost, nakonec vše dobře dopadlo, manželé si vše vyříkali a vesnice byla zbavena temnoty.

Orist zkusil s inteligentnějšími monstami vyjednávat během svých cest a slavil nejdříve úspěchy. To se mu ale zanedlouho zajedlo kvůli nízké úspěšnosti a začal se věnovat své živnosti v Kaedwenu, kde se začal najímat na nejrůznější zakázky, kde bylo potřeba zbavit svět nebezpečných lidských jedinců a monster. Nyní se však nejvíce věnuje otázce, co se dělo před lety během jeho mutace a jestli ta entita, která mu během ní zachránila život, byl skutečně Živoucí oheň.

Schopnosti:
Konstituce: 1
Síla: 2
Obratnost: 1
Zručnost: 1
Smysly: 1
Inteligence: 1
Vůle: 2
Charisma: 1
Obecná řeč: 3 (mateřský)
Starší řeč: 1

Zaklínačská znamení: 2
Boj s jedenapůlručním mečem: 2
Přesvědčivost: 1

Speciální inventář:
Loajalita:
Známé postavy:

Editace karty:
Odehrané questy:
Naposledy upravil(a) Orist dne 15 zář 2024, 19:47, celkem upraveno 13 x. Počet slov: 1712
Uživatelský avatar
Belan
Moderátor/ka
Moderátor/ka
Příspěvky: 118
Registrován: 15 kvě 2022, 22:13
Rasa: Člověk
Povolání: Alchymista
Vyznání:

Orist Žlutoočko

Příspěvek od Belan »

Ahoj
Vítáme tě u nás.
Jak jsme se již bavili ve zprávách, karta bude potřebovat pár změn.

Ty hlavní jsou z historie:
1) Zaklínač se nemůže stát čarodějem.
O tom jsme se již bavili proč. Základ na zaklínačský příběh tam je, jen pokud bude "obyčejným" zaklínačem, není třeba to komplikovat experimentální verzí Zkoušky Trav. Ona jen ta obyčejná je náročná sama o sobě s úspěšností sotva 3/10.

2) Vyvraždění vesnice jako pomsta šlechtice milence.
To je docela extrémní pomsta. Není to vyloženě špatně, ale pokud vyvražděná vesnice, doporučili bychom spíše jako důvod útok monster. Šlechtic, který by toto zařídil, by nejspíše u moci dlouho nevydržel.

Obecně doporučujeme z počátku spíše začít něčím jednodušším a jakmile se člověk zažije do světa (a pozná na co se koho zeptat), klidně založit další postavu.

Dalším problémem jsou body:
Každá nová postava dostane 20 bodů do začátku na "nákup" dovedností. Každá vyšší úroveň stojí více jak předchozí a je nutné "zakoupit" i předchozí nižší úrovně.
Konkrétně i s vizuálním návodem je to rozepsané zde v sekci: Body a dovednosti https://zaklinacrpg.cz/pravidla/
Nic si z toho nedělej, na nich se zamotal kde kdo. Pokud by ani po přečtení nebylo jasné, jak to poskládat, napiš si o pomoc, někdo ti poradí. Anebo to přímo společně složíte.

Vzhled:
Předpokládáme, že ten se bude měnit vzhledem k jiné historii postavy.
Obecně dvoubarvné oči (heterochromie) z jakéhokoli důvodu jsou silným důvodem k podezírání a nedůvěřivosti. U obyvatel je to častá záminka (na udání) Věčného ohně na Dwimeritový test. Co na takovém zaklínači, na kterého často pohlížejí jako na podlidi.
Jizvy jsou téměř povinnou výbavou zaklínačů. Skoro jako by zaklínač bez jizvy nestál za moc. Ovšem jejich jizvy jsou pevné a ne mizející. Jizvy jsou pevnou součástí těla i u čaroděje, pokud je neskrývá Iluzí anebo se jich nezbaví (ale to je pak trvalá změna) Transformací.

Povaha:
Tak tam je první věta naprosto pravdivá. Docela by nás zajímalo, jak se kombinuje tajemná a málomluvná povaha s povahou komunikativní a společenskou, když jsou v jednom těle.
Nebo je to myšleno, že k cizím je uzavřený a tajemný, a ke známým je otevřenější a komunikativnější?

Víra: Rozhodně zajímavá věc, tu by bylo zajímavé si nechat.

Nenech se odradit délkou a množstvím věcí tady.
Pokud by cokoli nebylo jasné, napiš. Lidi určitě poradí, když budou vědět, přinejhorším odkážou na někoho, kdo vědět bude.

Držíme palce a hodně štěstí s úpravami.
Počet slov: 538
Orist
Příspěvky: 2
Registrován: 25 srp 2024, 11:12
Rasa:
Povolání:
Vyznání:

Orist Gryfí Zachránce

Příspěvek od Orist »

Upravil jsem svůj charakter a kartu a změnil jsem charakter z čaroděje na zaklínače školy Gryfa.
Počet slov: 21
Odpovědět