QUEST: Horší to už nebude

Na celém Kontinentě se snad nenajde jediná vesnice, kde by někde u cesty nestála ošuntělá dřevěná vývěska s přibitými vzkazy a inzeráty. I začínající dobrodruh dokáže mezi výhodnou nabídkou slepičích vajec a přisprostlou milostnou poezií snadno najít zakázku, ze které by mohla koukat slušná odměna, ať už jde o pomoc s nestvůrou, ztraceným dítětem, a nebo obyčejnou sezónní pomocí na poli...
V tomto fóru probíhají hry vedené vypravěčem. Questy je možné hrát paralelně s hrou v eventu nebo volné hře.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 376
Registrován: 10 bře 2018, 00:45

QUEST: Horší to už nebude

Příspěvek od Quitana » 29 kvě 2019, 14:43

HORŠÍ TO UŽ NEBUDE

Rozsah a tempo:
1 post týdně, ať se stihnete vystřídat
Počet hráčů:
4 (Jethro, Herad, Azal, Berhart) PLNO!
Odměna:
Možnost získat 14 bodů
Obtížnost a limity:
Postavy beru libovolné, bez omezení. Jen berte v potaz, že to bude mít možná trochu psychický dopad na vaši postavu (nutno také dodat, že zde pozbýváte veškerých schopností, jakou je magie, víra a zaklínačská znamení, vlastnosti vám zůstávají, kostky však budou používány jen minimálně)
Start a konec Questu:
Začátek: 79. den (mezi 13 a 16.6)
Konec: cca 3 měsíce

Je večer. Jdete spát a až ráno otevřete oči... zjistíte, že není žádné ráno, ale že sedíte v pohodlném vyřezávaném křesle v přepychové komnatě hodné krále. Přímo před vámi je stěna, na které je černou barvou napsáno: Vítejte, všechno je v naprostém pořádku. Jste trochu zmatení. Víte jen, jak se jmenujete, ale nevíte, kde a proč jste se zde vzali. Než se však stihnete zorientovat, otevřou se velké dveře po vaší pravici a z nich vykoukne postava, která vám má co říct. A vy poslušně jdete za ní, samozřejmě, protože chcete vědět, co se to děje.

Citace:
„Usměje se, kol pusy ti mázne med, duši černou, místo krve v žilách jed.
Všechna přání, ta on ti splní rád, netrápí ho stříbro, zlato rozdávat.
Ale když pak přijde dluh si svůj vybrat, utíkej v dál, anžto nemůžeš vyhrát.
Vezme ti vše, peníze, dům i syna, raduje se, když život tvůj zhasíná.“
- lidová píseň


NPC:
Dveřník
Kraxs
Pískově zbarvený tvor velmi podobný malé lišce, s namodralými až tyrkysovými nádechy mezi pískovými chloupky, bledě modré blesky z dřívějších dob na čele a každé noze zepředu, tmavě modrá až lehce našedivělá očiska, pocitová a emoční komunikace.

Zpět na Questy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků