Zenn

Herní karty všech aktivních i neaktivních postav ve hře.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 513
Registrován: 19 dub 2016, 13:40

Zenn

Příspěvek od Zenn » 23 dub 2016, 21:16

Obrázek
Rasa: Člověk
Povolání: (ne)Zaklínač od Medvědů
Věk: 17let
Víra:
Věří v to, že je lepší nikomu a ničemu nevěřit


Obrázek
Zenn v sobě rodilého seveřana a syna lítého válečníka nezapře. Jeho výška i rozložitost jsou vyhnané skoro až do extrému a mají za následek to, že chlapce jeho věku by v něm nikdo nehledal, a i když jinak je vzezření celkem všedního, s davem prostě nesplyne, ani kdyby se rozkrájel. Se svými více než dvěma metry totiž převyšuje průměr alespoň o hlavu a robustní svalstvo, které dává tušit, že by mohl holýma rukama i skály lámat, vzbuzuje respekt už při pohledu z dálky.
Přidejte k tomu zlatě žhnoucí oči dravce, skryté pod huňatým obočím a ostře řezanou a bezpochyby mužnou tvář vyzdobenou nehezkými jizvami a stane se vlastně vcelku nezapomenutelným setkáním. Co na tom, že vlasy má obyčejně tmavohnědé a nijak nápadité stříhané nakrátko? Že nemá žádnou nablýskanou zbroj ani veliké meče? Takové věci medvěd k buzení hrůzy přece nepotřebuje.

Soupis zranění:
- Šikmá rána od pravého spánku až k sanici – dílo sirény
- Vodorovná jizva přes kořen nosu + tři rýhy od levého ramene přes polovinu hrudi – harpyje
- Svislé a masivní klikaté rány přes celá záda – gryf (díky Růženko)
- Stopy po fledeřích drápech přes hruď
- Malá jizva na stehně – kousanec od trpaslíka (díky Khabale)
- Stopy po drápech na levém předloktí - topivec
- Další drobnější zranění z dětství


Obrázek
Popsat jeho povahu není nic jednoduchého. Rozhodně nepatří mezi ty hřejivé osobnosti. Spíše naopak. Trávit s ním čas je skoro tak výživné, jako jej trávit s kamenem. Slovy šetří, jako by jich snad měl omezenou zásobu a nechtěl ji vyplýtvat. Na přímo položenou otázku většinou odpoví, ale značně úsečně a tak stručně, že si druhý musí dost často domýšlet. Umí být dost kyselý, ale vždy je pravdomluvný.
K okolnímu světu je značně lhostejný a trpí tendencemi starat se jen sám o sebe, pokud mu zrovna někdo nezacinká plným měšcem před nosem. Pozitivních emocí jako by byl zcela neschopen a hlavu mu plní jen obavy a nevraživost. Dá se říci, že existuje mnoho věcí, které on nerad a jen minimum takových, které by měl rád. Mezi ty patří třeba ticho a plný žaludek.
Jeho tvář tak zůstává většinu času bezvýrazná, a když dojde na nějaký projev, tak to bývá většinou ukázka podrážděnosti. Což je takové jediné varování předtím, než udeří. Nemá ale moc tendence k agresivitě, takže když na něco takového dojde, je už co říct.
S lidmi vztahy příliš nenavazuje a vlastně se celkem snaží vyhýbat opětovným setkáním. Z toho tak trochu vybočuje kněžka Světlomila, která se na něj nejen nalepila, ale navíc mu občas dělá v hlavě pořádný guláš. Což jej svým způsobem děsí a fascinuje zároveň.


Obrázek
Začátek | +
Hrdí a bojovní. To jsou muži ze Skellige. Možná ne všichni, ale Zennův otec takový byl. Člověk, který se nebál za svého Jarla a svou vlast zaplatit i tím nejvyšším – životem svým i životy celé své rodiny. A jeho největším přáním bylo, aby jeho synové šli v jeho šlépějích.
Idea to bylo zřejmě pěkná, problém však byl, že se žádnými syny nepyšnil. Jeho žena jako by rodit chlapce neuměla a místo toho mu povila čtyři dcery. Všechny hezké jako jarní kvítí a zdravé jako mladé břízky, ale vysněným mužským potomkem nebyly. A náš hrdý muž při síle cítil, že stárne.
Zlom přišel až se smrtí první ženy a svatbou s druhou. Teprve rybářská dcerka, jež by snadno mohl vydávat za svou vnučku, mu splnila jeho odvěkou tužbu a následujícího roku se mohl těšit z prvního mužského potomka. Tmavovlasého chlapce pojmenovali Zennerick a stárnoucí otec se jeho výchovy v silného a zdatného bojovníka pustil téměř ještě dřív, než se dítě odlepilo od matčina prsu. Snad ze strachu, že zemře dřív, než mu stihne všechno předat a vštípit.
Kde kdo by předpokládal, že se matka bude špatně smiřovat s tím, že její sotva chodící batole bere přemotivovaný otec před sebe do sedla a vozí ho po celém ostrově, který se zrovna dvakrát bezpečnými zákoutími nepyšní. Pravdou však bylo, že k synkovi nijak hlubokými city netíhla, ostatně stejně jako k jeho otci a spíše si jejich nepřítomnosti užívala. Zato otcovskou láskou a zájmem byl zahrnut až až a občasné dovádění s dětmi z vesnice mu umožňovalo na matčin nezájem zapomenout.

Špatný den | +
A tak se stalo, že jako sedmiletý za sebou měl už spoustu nachozených kilometrů, řadu hodin strávených v sedle a nepřeberné množství historek z lesů, luk a hor. Díky tomu všemu získal houževnatost a obratnost ve věcech, ve kterých by je zřejmě dítě v jeho věku mít nemělo.
A pak přišla ona osudná výprava. Stárnoucí otec chtěl předvést svému synkovi svou sílu dříve, než o ni přijde a dodat mu trochu více motivace a tak spolu s menší družinkou dobrodruhů zamířili na jeden z menších hornatých ostrůvků, vypořádat se s přemnoženými harpiemi, které odsud odlétali na „jejich“ ostrov a terorizovali místní.
Zenn měl jen z bezpečí přihlížet jejich kolosálnímu triumfu, něco se však šeredně zvrtlo. Zřejmě to, že ego všech přítomných bylo větší, než být mělo a pro bývalého válečníka bylo už příliš pozdě. Už starý byl, už neměl sílu, se kterou počítal a tak skončil spolu s většinou svých pohůnků na kusy a sežrán. Ti co vyvázli svým životem, na malého chlapce úplně zapomněli a on zůstal na prakticky pustém ostrově sám.
K smrti vyděšené děcko, které právě přišlo o tu nejdůležitější osobu ve svém krátkém životě, zůstalo několik dní bez pohybu a to i po té, co se hejno přemístilo o kopec dál. Teprve ukrutný hlad a žízeň ho donutili vylézt z úkrytu a využít všechno to, co ho otec dosud naučil. Bohové, jak moc užitečné mu to bylo! Ale pravdupovídajíc, o moc déle by bez pomoci stejně nevydržel.

Dobré časy | +
V době, kdy si začal uvědomovat svou bezútěšnou situaci, však na ostrov dorazila další odvážná osoba rozhodnutá zničit hnízdo i s jeho obyvateli. Zenna přilákal vřískot pobíjených monster, by zhlédl podívanou, kterou mnozí neuvidí ani jednou za život. Vysoký a robustní zaklínač vraždící ty odporné bytosti, které pobili celou otcovu družinu, tak snadno, jako by byli jen porcelánovými panenkami. Mnohých se ani mečem nedotkl a jednoduše jim svou neuvěřitelnou silou zlámal vaz nebo jim pěstí prorazil hlavu. Ani si to neuvědomil a začal toho člověka svým výskáním povzbuzovat. Naštěstí se tím silák nenechal vyrušit a svou pozornost mu věnoval, až když bylo dílo dokonané, meče očištěné od krve a všechny trofeje posbírané.
Jmenoval je Darhen a v mnohém Zennovi připomínal otce, proto z něj neměl nijak velký strach, ač se udivoval barvě jeho očí, dvěma mečům a přívěsku ve tvaru medvědí hlavy na krku. Darhen byl zas překvapen, že našel někoho, kdo byl schopný tu nějakou dobu přežít, zvlášť když se jednalo o takového prcka. Byl však příliš líný, či lhostejný na to, aby se obtěžoval s hledáním jeho původní rodiny a spatřujíc v něm jistý potenciál, prostě si ho přivlastnil. Do tajné pevnosti jej však nevzal a místo toho ho učil základním dovednostem sám během jeho pouti po stezce.
Náš hlavní hrdina neměl velký problém se s tím sžít. Matka mu nechyběla a od zaklínače získával docela podobnou průpravu jako předtím od otce, akorát o něco tvrdší a s horší výživou a s povahou svého společníka se vypořádal po svém. Netrvalo to dlouho a svého nového tatíka měl stejně rád jako toho původního a vlastně pro něj všechny ty věci dělal rád, doufajíc, že ho tím potěší, proto pro něj bylo podstupované utrpení o něco lehčí, než pro ostatní zaklínačské novice.
Večery při kterých Darhen mladíčkovi vyprávěl o svých zkušenostech s monstry a o monstrech samotných dokonce určitým způsobem připomínali skutečnou rodinnou idylku. To však Zenn ještě netušil, co stojí před ním.

Špatný den podruhé | +
Po několika letech soužití, tvrdé dřiny a odpírání všeho možného přišel ten den. Den kdy Darhen zatoužil po svém starém domově a prvně zavedl chlapce do tajné pevnosti „medvědí školy“. To bylo poprvé, kdy se Zenn setkal s jinými zaklínači a při té příležitosti se měl stát jedním z nich. To mu však bylo zatajeno, stejně jako to, jak moc něco takového bolí a co to s ním udělá, pokud vůbec přežije. Ve své naivitě a víře v jedinou blízkou osobu se nechal ukonejšit a připoutat k lůžku a tohle všechno si uvědomil příliš pozdě – když mu v žilách koloval první z dryáků a jeho tělem projela první křeč.
Muka, která si během procesu prožil, tu nebudeme ani popisovat, neboť to zřejmě nejde ani v plné míře vystihnout, když se však konečně probral, z duše nenáviděl celý svět a ze všeho nejvíc osobu, kterou dosud miloval ze všech nejvíc. S nově získanou silou se uvolnil z popruhů, s nově získanou houževnatostí i ve svém nedobrém stavu utekl z poloprázdné pevnosti, s obrovským štěstím se ztratil svým pronásledovatelům, dostal se do civilizace a vkradl se na loď, která ho měla odnést daleko od těch prokletých ostrovů. Darhedova medvědího přívěšku, který dostal jako utěšující prostředek nad tou hrůznou postelí, se ale zbavit nedokázal. Sám neví, jestli ho k tomu donutila náklonnost, kterou cítil dříve, nebo nenávist, jež pociťuje nyní…

Teď a tady | +
Osamělý život na pevnině pro něj taky nebyl zrovna veselý. Mezi lidi se dlouhou dobu prakticky nedostal a začlenit se mezi ně pro něj nebylo a není nic snadného. S jeho novýma očima ještě obtížnější, než by muselo být. Krom sociálních návyků navíc postrádal i ty mravní a právní a velmi často se dostával do velice špatných situací. Až si na něj jednoho dne došlápla skupinka vojáků. Bojovat sice uměl, ale oni byli v přesile a na rozdíl od něj měli zbraně, tudíž to s ním zrovna růžově nevypadalo.
Nečekaná pomoc přišla v podobě skupinky banditů vedené mladíkem s páskou přes oko. Sice mu pomohli jen při příležitosti vyřizování vlastních účtů, ale pomohli a on nehodlal komukoliv cokoliv dlužit, což byl také důvod proč se k Arleightovi a jeho přítelíčkům dočasně přidal a následoval je až do Novigradu.
Držel se jich celkem dlouho, plníc menší či větší pohledávky, které mu hodili na krk. Během jedné se dostal i do maléru s barghesty, ale toho dobrodružství jinak moc nezažíval. Celkem rychle zjistil, že mu chybí dřina, na kterou byl uvyknutý a začal ji sám vyhledávat - v docích, dolech, kdekoliv... Ač by si to nikdy nepřiznal, nechtěl zakrnět. Chtěl být přesně tak silný, jako jeho někdejší učitel. Nicméně ať najde práci jakoukoliv, zaklínačský výcvik to není a on celkem jasně začíná pociťovat to něco, čemu říkáme nuda.

Obrázek
Dá se říct, že Zenn má dobré základy, ze kterých může do budoucna vycházet a vybrat si svou cestu. Celý svůj dosavadní život zasvětil však právě jejich získávání a nic jiného prakticky neumí, neb se to měl naučit teprve po prodělání rituálu, na což nedošlo. Není tedy úžasným šermířem, o boji s příšerami ví jen teoreticky a neumí užívat zaklínačská znamení a to samé platí o praktických dovednostech "běžných" lidí.

TĚLESNÁ KONSTITUCE: 4
Zenn by byl i bez mutací tvrdý seveřan se silnou kostrou a pevným zdravím. Jeho houževnatost je asi jeho nejsilnější stránka.

SÍLA: 5
Při tréninku to tak bývá, že rostou svaly a s nimi i síla, zvlášť když je jeden připravován na "medvědí styl boje". Umí ji i velmi dobře využívat, i když ne tak úplně k tomu, k čemu měla být původně určena.

OBRATNOST: 3
Všechno musí být však vyvážené a nemotorná koule svalů by dlouho nepřežila. Hopsat sebejistě po kladinách se zavázanýma očima sice ještě nedovede, ale základ by tu byl.

ZRUČNOST: 2
I nějaká ta příprava na budoucí povolání šermířského charakteru se tu najde, ale nejjemnější motorikou se rozhodně nepyšní.

SMYSLY: 2
Všechny smysly zostřené především díky prodělané Zkoušce trav. Díky kočičím očím by měl snad i vidět lépe ve tmě.

INTELIGENCE: 3
Bojovat jen tělem by bylo silně neefektivní, i to zaklínači vědí a proto své svěřence nutí zbystřit i mysl.

VŮLE: 3
Trénink budoucích zaklínačů není zaměřen jen na fyzično, ale i na duševní odolnost. Z pochopitelných důvodů. Díky tomu si umí zachovat chladnou hlavu. Někdy až moc.
Boj beze zbraně: 3
Meč mu do ruky sice ještě nikdo nedal, ale bojovat se učil. Proti mnohem většímu a zkušenějšímu. Přidejte zkušenosti z ulice a máte celkem slušného rváče.

Boj se zbraní (meč): 3
Nějaké to klackování za sebou má a párkráte si ozkoušel i "na ostro". Systematický trénink mu ale chybí, což je dost znát.

Plavání: 2
Pro ostrovana tak trochu základní dovednostní výbava. A Zenn navíc po svém útěku velice aktivně vypomáhal na lodích a v přístavu, takže rozhodně neriskoval utopení.

Plížení: 2
Není zrovna ten kočkovitý typ, kterého neodhalí ani pár loveckých psů, ale není ani úplně jako slon.

Jezdectví: 1
Na koni seděl, dá se říct dřív, než se naučil chodit, ale nikdy to nepoužíval k ničemu jinému, než k přesunům z bodu A do bodu B. A kůň není zrovna levná záležitost, takže na tuhle dovednost už léta padá prach.

Obecná řeč: 2
Rodnou skelligštinou se na pevnině moc nedomluví, takže se musel naučit i jinak.


Obrázek
Inventář:
Oblečení
Zaklínačský medvědí medailon, který ovšem nenosí na krku, ani nikde viditelně.
Obyčejná dýka (náhražka za meče xD)

Loajalita:
Ehm... složitá věc.
Známé postavy | +
Arleight – tento muž ho spolu se svým komandem zachránil před vojáky, za čož mu byl dlouho dlužen a na čas se prakticky stal součástí jeho skupiny. Neznamená to ovšem, že by si přirostli k srdci.
Irviel – elfka, se kterou Arleight hrál kostky. Potkal se s ní také během jedné patálie s barghesty (Q hodina mezi psem a vlkem) a také ho viděla opilého (imbaelk 18).
Světlomila – upovídaná a otravná ženština, která má ovšem tak čistou duši, že se nedovolí jí zkřivit vlas na hlavě, byť jej často dohání k šílenství (což je celkem OP superschopnost). Už párkrát mu navíc vyléčila zranění. Ochočila si gryfa, co jej (kvůli ní btw.) málem zabil a bydlí v lesní chaloupce, kterou jí opravil (obojí chronologicky po událostech s Khabalem a Darhenem). Funguje mezi nimi takové zvláštní a prazvláštní pouto, které s nikým jiným nemá.
Marietta – čarodějka, kterou potkal před lety na dostizích, byli na sebe navzájem dost protivní a teď už by si ji asi ani nepamatoval.
Visia – Marrietina přítelkyně, dost podobný scénář. Jen se s ní opět potkal u patálie s barghesty.
Atraen – zaklínač, co mu říkal prcku a plácal ho po hlavě (tehdy mu bylo 14, tak to ještě šlo). Sympatie si tím rozhodně nezískal. Stejné dostihy, jako předchozí dámy.
Thyra – Zaklínačka se kterou se kdysy potkal, byla dost přátelská, ale to u něj moc nehraje roli.
Leif – stejný den a hospoda, jako Thyra. Trochu na sebe vrčeli kvůli Leifovo vlkovi. Tehdy tam byla i Morgan, které mu ovšem stála možná tak za krátké okřiknutí.
Silas – zaklínač, kterému na imbaelku (18) pozvracel boty a pak málem překazil štrejch s Irviel, později se potkali během událostí s Menhiry (Event Co bouře přivála) a nakonec spolu šly na lov sirény, který dopadl i celkem dobře. Nicméně pak už jej neviděl.
Victarion – potkal se s ním ráno po Imbaelku (18), když měl zen kocovinu. Samozřejmě to nedopadlo moc dobře, dokonce se i poprali. Světla jim další scény překazila. Poté se potkali během „Co bouře přivála“… prý tehdy zemřel.
Gretta – žena, kterou potkal v Novigradu. Jeden o druhém si po tom setkání nic moc dobrého nemyslel. Nicméně později pro ni chvíli pracoval, než ji vyhnal Věčný oheň. Ve skutečnosti je to jeho matka, což ona tuší, on nikoliv. A těžko říct k čemu povede, jestli se to potvrdí.
Fírean – jeden z účastníků „Co bouře přivála“, byl mu celkem ukradený. Porazil ho v prvním kole soubojů na oslavu Lammasu (18).
Griffo – zaklínač z „Co bouře přivála“.
Quitana – čarodějka z „Co bouře přivála“ se kterou skončil v poušti a momentálně ji vážně nemá rád, což je taky určitý druh privilegia.
Raimond – divný muž, kterého potkal spolu s Quit toulat se pouští. Dle všeho měl halušky, které si záhy užil i Zenn – myslel si, že je to Darhen, kterému chtěl vyprášit kožich za způsobená trápení…
Nathaniel – dost divnej týpek, který také pomáhal v „Co bouře přivála“.
Elaine – čarodějka z „Co bouře přivála“.
Reginald – majitel farmy v jejíž stodole Zenn (ve vší počestnosti) přespal během zasněžené zimní noci. Sám by se samozřejmě odplížil, aniž by to někdo zjistil, ale Světlu tížilo svědomí a musela ho konfrontovat. Naštěstí to nevedlo k ničemu špatnému.
Berhart – Zaklínač, kterého potkal v Novigradu, když se strhla bitka v „Nikde“… Díky tomu si ho vyhlédla nějaká ženština na zakázku, ale to už byl Zenn zase pryč.
Kaylerius – stejná hospoda a situace jako Berhart. Sotva by si pamatoval jeho tvář.
Khabal – trpaslík, kterého potkal po odchodu z Nikde. Popletl si ho s jedním dlužníkem a vzal ho pod krkem, přičemž mu nešťastnou náhodou zničil skleněnou aparaturu, což vzteklý mužíček nenechal jen tak a dost Zenna zřídil. Před nejhorším ho zachránil příchod Světlomily. Ve všech ohledech ponižující den…
Darhen – zaklínač, který se jej tehdy před lety ujal, vychoval ho a odvedl na hradiště. Pořád neví, jestli ho má rád, nesnáší ho, nebo je mu víc ukradený. Potkal se s ním náhodou v Novigradu a pobili spolu pár harpií. Pak zase zmizel neznámo kam.
Caerthynna – malá ztracená čarodějka, která od něj chtěla pomoct. To celkem narazila.
Saxa – původně ji jen kratičce střetl v „Co bouře přivála“ – léčili se na stejném místě. Na to, aby si ji zapamatoval, to nestačilo. Poté se potkaly v Dračí kotlině, kde spolu přeprali vlkodlaka. Rozhodla se, že jej vezme zpět na hradiště, aby dohnal trénink.
Mantis – vlkodlak, kterého spolu se Saxou zbil (tona ho teda zbila spíš Saxa). Samozřejmě nezná jeho lidskou podobu ani jméno.
Mauro – ten co žije a spí se Saxou…
Siawaël – zaklínačka z Q „Meč, přineste mi meč“.
Ife – divný albínský vědmák z Q „Meč, přineste mi meč“.
Edit:
29.6. - aktualizace známejch
29.7. - kompletní přepis karty, doplnění známých a rozřazení 4 bodů z dostihů (trojka do síly)
9.8. -rozdělené body za vedení questu - 10 (dvojka do obratnosti, zručnosti a inteligence + trojka do konstituce)
12.3.18 - doplněné události
6.10.19 - známosti, vzhled, povaha, body...

Události | +
Questy + Eventy
- Zrádné maliny (co-PJ) 8.6. - 8.8.016
- Hodina mezi vlkem a psem (hráč) - 17.7. - 10.9.016
- Sněžný vítr (co-PJ) - 4.9. - 26.11.016
- Mrtvý kejklíř (co-PJ nedohráno) - 19.9. - 15.1.017
- Co přivála bouře (PJ i hráč) - 22.7.017 - 14.8.018
- V naší ruině straší (PJ) - 8.4.018 - 11.9.018
- Velké stěhování (PJ - nedohráno) - 25.10.018 - 25.2.019
- Miniaturní problémy (PJ) - 27.3.019 - ???
- Aukce za trest (co-PJ) - 27.5.019 - ???
- Třinácté dítě (převbráno) - ???
Volnoherní události
- Památné derby velkého Erasma Vegelbuda (Dostihové závodiště) - 26.6. - 9.7.016
- Lammas (v Broňovicích) - 7.8. - 10.9.016
- Schůzka v lese (PJ - Smrtozračný les) - 15.12. - 21.12.016
- Kočičí prokletí (PJ - Ulice a zákoutí) - 22.3. - 13.5.017
- Imbaelk (PJ i hráč - Broňovice) - 12. - 25.3.018
- Obludárium (PJ) - Oxenfurský park + uličky 2. - 8.4.018
- Belletayn (hráč) - Broňovice - červenec 018
- Lov na Sirénu se Silasem - srpen 018?
- Ovocné trhy a lovecká sezona (PJ) - srpen+září 018
- Útěk z města (PJ) - leden+únor 019
- 2x pokerové klání - ....
Naposledy upravil Zenn dne 23 dub 2016, 23:26, celkově upraveno 1

PS. nemrkejte na mne ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 154
Registrován: 16 úno 2016, 23:11

Re: Zenn

Příspěvek od Admin » 23 dub 2016, 23:19

SCHVÁLENO
23.04.2016


Další postavy: Kayla, Eshkha, Rokytka, Scott, Henry, Mayunn, Yarë, Mikkael
Obrázek

Obrázek

Pro hráče:

Za věrnost:

23.10.2016

23.4.2017

23.4.2018

23.4.2019

Za vypravěčování:

květen 2016

březen 2017

leden 2019

| +
Questy + Eventy
- Zrádné maliny (co-PJ) 8.6. - 8.8.016
- Sněžný vítr (co-PJ) - 4.9. - 26.11.016
- Mrtvý kejklíř (co-PJ nedohráno) - 19.9. - 15.1.017
- Co přivála bouře (PJ i hráč) - 22.7.017 - 14.8.018
- V naší ruině straší (PJ) - 8.4.018 - 11.9.018
- Velké stěhování (PJ - nedohráno) - 25.10.018 - 25.2.019
- Miniaturní problémy (PJ) - 27.3.019 - ???
- Aukce za trest (co-PJ) - 27.5.019 - ???
Volnoherní události
- Schůzka v lese (PJ - Smrtozračný les) - 15.12. - 21.12.016
- Kočičí prokletí (PJ - Ulice a zákoutí) - 22.3. - 13.5.017
- Imbaelk (PJ - Broňovice) - 12. - 25.3.018
- Obludárium (PJ) - Oxenfurský park + uličky 2. - 8.4.018
- Pokerové klání I. (PJ) - duben 2018
- Ovocné trhy a lovecká sezona (PJ) - srpen+září 018
- Pokerové klání II. (PJ) - prosinec 2018
- Útěk z města (PJ) - leden+únor 019
Sběr postav:


2 postavy

4 postavy

6 postav

8 postav


Obrázek

Pro postavu:

Za aktivitu:

19.10.2016

10.3.2018

20.8.2018


Za hraní s vypravěčem:

Celofórovky:
Obrázek
Co bouře přivála
červenec 2017 - srpen 2018


Questy:

červen 2016

| +
- Hodina mezi vlkem a psem (hráč) - 17.7. - 10.9.016

Opakující se události:

Vegelbudovo derby

červen 2016

Svátky:
Obrázek
Imbaelk
Obrázek
Belleteyn
Obrázek
Lammas


Zpět na Kartotéka přijatých postav

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník