ZAKÁZKY

Aktuální počasí ve volné hře: 160. Herní den - 28.11. - 11.12. Podzim 1278 (Archiv počasí)
Událost: Nové zakázky

A je to tady. Nejen, že nebe již svitu slunce moc nepřeje a je permanentně zatažené a fouká ledový podzimní vítr, který věstí brzký příchod zimy, ale to, že se blíží nejmrazivější roční období a taky začátek nového roku zvěstuje i první sníh. Sněhové přeháňky zasáhnou celou Redánii, ovšem pokud byste se chtěli začít z prvního sněhu radovat a snad si v něm i pořádně venku zařádit, budete si na tuto chvíli muset ještě počkat, jelikož tato sněhová nadílka moc dlouho nevydrží.

Teploty ve dne kolem 7 °C, v noci kolem 0 °C. Na Skellige je cca o 5 °C méně a je větrněji.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 26 srp 2020, 11:23

PRAVIDLA ZAKÁZEK

Na lov se může vydat kdokoliv a v maximálním počtu 3 hráčů na stejné monstrum/skupinu monster, nicméně jedna postava smí lovit jen jednou za 3 herní dny (reálný měsíc a půl). Kostky pro více hráčů se navyšují, viz tabulka ZDE.

Lovy je nutné rezervovat. Pokud se lov do dvou měsíců od rezervace neuskuteční nebo se po tu dobu nepohne, zakázka se stává opět volnou. Pokud si uvolněný lov nerezervuje do jednoho měsíce jiný hráč, může si jej původní hráč rezervovat znovu. Každý hráč může mít současně rezervované pouze dva lovy, a to pro odlišné postavy.


~ Lovy probíhají ve volné hře.
~ Na monstra je vždy nutné útočit stříbrnou zbraní. V případě, že je použita jiná zbraň, kupříkladu ocelová, hod se půlí.
~ První post se zaznačuje řádným nápisem, že se jedná o lov.
~ Lov se může natáhnout i na více herních dní a skončit neúspěchem.
~ Můžete si k lovu přizvat vypravěče, hrát ale můžete i bez něj.
~ V případě zájmu si můžete Lov spestřit herní mechanikou Stopování, ve hře s vypravěčem k tomu můžete být vyzváni.
~ Pokud hrajete bez vypravěče, je nutné ho na konci přizvat, aby ohodnotil vaši práci.
~ Zakázku může vypsat jakýkoliv člen vedení.
~ Za hezkou hru můžete dostat i symbolické body.
Obrázek
Již proběhlé a dokončené lovy

Dračí kotlina
Kurolišek 1272 - Silas, Belven
Wyverna 1275, 67.HD - Saxa, Firean
Gryf 1276, 94.HD - Berhart, Sarren
Bazilišek 1277, 132.HD - Belan, Rianne
Kanec 1277, 131.HD - Iason, Rhys
Přízraky 1278, 143.HD - Rayla
Přízraky 1278, 144.HD - Belan, Kayle
Oxenfurt - Uličky a náměstí
Gryf 1274, 61. HD - Bruxa, Drema, Kocour
Fleder 1275, 72.HD - Bibiana
Harpyje 1275, 77.HD - Kit, Bibiana
Gryf 1275, 80.HD - Azal, Travis
Fleder 1275, 81.HD - Zenn, Agilbert

Oxenfurt - Přístav
Fleder 1275, 84.HD - Ife, Berhart

Oxenfurtské obludárium 1274, 49.HD
Uličky a náměstí
Univerzitní park
Smrtozračný les
Monstrum 1273- Silas, Leif, Gwenneth
Vlci 1276, 101.HD - Valdur, Tersi (III.)
Ghúlové 1276, 105.HD - Timeya, Haesten, (Henry, Nithé)
Dryáda 1276, 107.HD - Hayasan, Anaee
Lov na graveiry (118. HD) - Sarren, Fern
Lov na vlky (123. HD) - Alisse, Rianne
Lov na vlky (131. HD) - Radegastl, Elladan
Lov na archesporu (146. HD) - Rayla
Lov na lešije - neúspěch (147. HD) - Rianne
Lov na ekimmaru (147. HD) - Laeta
Lov na ekimmaru (147. HD) - Raymonn
Lov na rysy (145. HD) - Leama, Arwi
Lov na rysy (155. HD) - Nyrius, Freyja
Lov na medvěda (157. HD) - Rayla
Lov na medvěda (160. HD) - Julian


Skellige
Lov na ledového trola (131. HD) - Kharn, Freyja
Lov na sirény (139. HD) - Rayla
Lov na sirény (145. HD) - Kai, Samuel
Pole, louky, vinice
Lov na pavoukovce (160. HD) - Illine

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 26 srp 2020, 12:21

100. herní den - Jaro 1276 - Smrtozračný les

Během posledních měsíců se ve Smrtozračném lese a jeho okolí výrazně zvedla aktivita vlčích smeček. Nejen, že se zdá, že jejich počty vzrostly, ale také jsou agresivnější a troufalejší. V nedávné době bylo hlášeno hodně útoků na místní dřevorubce i náhodné poutníky. Rozhodně není doporučováno do Smrtozračného lesa vstupovat o samotě a beze zbraně.

Mimo to se traduje, že se v lese zabydlela dryáda a vyvolala Strážce lesa, magického netvora známého jako Lešij. Tato vysoce nebezpečná stvůra má silně teritoriální sklony a údajně sídlí v samotném srdci lesa. Několik nezávislých pozorovatelů tvrdí, že dryáda svádí neopatrné muže a loudí je přímo do smrtelných spárů Lesupána. Ztrácejí se lidé, převážně dřevorubci. Souvislost s útoky vlčích smeček je více než pravděpodobná.

Okolní vesnice usoudily, že situace je vážná a rozhodli se složit na odměnu za hlavu Lešije. Zároveň nabízí odměnu za důkazy o zneškodnění dryády, či vlčích smeček. Drobná odměna je také vyhlášena za dopadení nekrofágů hodujících na mrtvolách pozdě nalezených obětí.
Obrázek
Aktuální zakázky:

1. Vlci
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Smečka I - (Radegastl + Elladan)
- Smečka II (Alisse + Rianne)
- Smečka III (Valdur + Terssiel)


2. Ghúlové
- jsou k nalezení u pozůstatků vlky napadeného dřevorubce
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Skupina ghúlů (Timeya + Haesten + Henry)

3. Graveiři
- jsou k nalezení u pozůstatků nešťastného přírodovědce, který ve Smrtozračném lese zkoumal rostliny, nejspíš taky zabítého vlky
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Skupina graveirů (Sarren + Fern)

4. Dryáda
- Je nutno po domluvě přizvat vypravěče (Sygnia)
- Jedná se o interakci s postavou Nithé (Hayasan + Anaee)


5. Lešij
- Je nutno po domluvě přizvat vypravěče (Sygnia) - Rianne měla neúspěšný lov, stále lze zamluvit
- Počítejte s rozmezím kostek 10-12 s možností přivolání vlčích smeček, jsou-li stále naživu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 01 srp 2021, 17:52

129. herní den - Léto 1277 - Dračí kotlina

Obyvatelé osad poblíž Dračí kotliny hlásí, že se v okolí nachází monstra i nebezpečná zvěř. Společně se složili na několik zakázek, které by je měli zbavit nepříjemností s divokými prasaty, děsivých zjevení přízraků i záhadných drakovitých monster, která jednou za čas přeletí po obloze. Lidé, které svírá strach, jsou dobrým zdrojem peněz pro profesionální zabijáky monster, tedy alespoň většinou.
Obrázek
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

1. Přízraky
- zjevení přízraků děsí poutníky v lukách, poblíž ruin i okolo starého hřbitova v lese
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Jsou nehmotné, nelze je zranit ohněm či jedem. Doporučuje se používat Yrden, nebo alchymii, jež napomáhá zhmotnění přízraků.
- Skupina přízraků I - louky - Kayle + Belan
- Skupina přízraků II - ruiny - zamluveno Sarren
- Skupina přízraků III - hřbitov - zamluveno Rayla


2. Kanci
- jsou k nalezení v lesích a na polích v okolí Dračí kotliny, devastují úrodu v okolních osadách a ohrožují obyvatele, co se vydají do lesa
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- smíte si vybrat, zda budete útočit na jednoho, nebo více kanců, máte-li zájem o náročnější souboj
- vhodné pro obyvatele
- Kanec / skupina divokých prasat I (zamluveno Rianne a Belan)
- Kanec / skupina divokých prasat II - Iason + Rhys (kanec ochočen)


3. Bazilišci
- poblíž ruin byli spatřeni velcí létacící netvoři, obyvatelé okolních osad neví, co jsou zač
- ukrývají se v jeskyních
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 7 do 9 kostek (určete předem)
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Bazilišek I - zamluveno Alisse + Timeya
- Bazilišek II - (Rianne + Belan)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 29 srp 2021, 22:10

131. herní den - Léto 1277 - Skelligské ostrovy

Skellige je drsný kraj, kde trollové dávají dobrou noc a před spánkem je lepší se podívat, jestli na vás pod postelí nečíhá krabopavouk. Ve zkratce - o monstra na Skellige není nouze. Samozřejmě aby ze zabití nepříjemných sousedů někomu něco káplo, nejdříve někdo musí na daného tvora vypsat zakázku. K tomu dojde většinou v momentě, kdy začíná aktivita monster až příliš zasahovat do lidských životů. Tak jako se to přihodilo rybářům poblíž Holmsteinu, pastevcům z vesnice Sundy, kterým byla odříznuta obchodní cesta do blízkého Arinbjornu, nebo správcům majáku Elverum, na který zaútočil rozmrzelý ledový troll.
Obrázek
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

1. Sirény
- jsou k nalezení na Pobřeží Ard Skellig poblíž Holmsteinu, kde útočí na místní rybáře
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Zvuková vlna (viz Bestiář)
- Skupina sirén I (zamluveno Kai a Sam)
- Skupina sirén II (Rayla)


2. Krabopavouci
- dvě skupiny krabopavouků blokují cestu mezi Arinbjornem a Sundy na západě Ard Skellig
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Skupina krabopavouků I (Kharn)
- Skupina krabopavouků II


3. Ledový troll
- Starý a podrážděný ledový troll poničil maják Elverum na jižním cípu Ard Skellig. Ze strachu o další škody a znemožnění obsluhy majáku byla vypsána odměna za zneškodnění trolla, který pravděpodobně přebývá v nedalekém jeskynním systému.
- jeho obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 8 do 10 kostek (určete předem)
- Ledový troll - Kharn + Freyja

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 496
Registrován: 16 úno 2016, 23:48

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Sygnia » 03 dub 2022, 10:20

145. herní den - Jaro 1278 - Smrtozračný les

Smrtozračný les nedostal své jméno náhodou. Zdá se, že ač se místní snaží jak chtějí, boj s lesními hrozbami je podobný bájnému boji s hydrou - tam, kde useknete hlavu, narostou dvě nové. Těžko říci, zda je to vinou divokých zvířat, která opouští své teritorium, nebo to jsou lidé, kdo narušují teritoria zvířat. V každém případě přítomnost medvědů a rysů některé zdejší obyvatele znepokojuje natolik, že za jejich likvidaci vypsali odměnu.

Jeden z nešťastníků už před časem přišel o život, když šel prozkoumat místo, kde z dálky tušil něčí mrtvolu. Když se před ním ze země vynořilo obří, rostlinu připomínající monstrum, dal se na zběsilý útěk, nicméně byl zasažen jedem a po návratu do vesnice podlehl jeho účinkům. Před svou smrtí vypověděl, co jej potkalo a místní se tak rozhodli vypsat na podivnou rostlinu odměnu. Jestli mají dost rozumu, Rianne a Alisse se této zakázce raději vyhnou.

V jiné osadě zase řádí další monstrum, které své oběti trhá na kousky a vysává z nich krev. Někteří vyděšení místní hovoří o vysoké, shrbené postavě s dlouhými drápy. Snad každý zaklínač, co si prošel výcvikem okamžitě pozná, že se jedná o monstrum z řádu nižších upírů. Pokud si na takového zákeřného protivníka troufne a zvládne jej porazit, jistě ocení výši finanční odměny, která je ze všech nově vypsaných zakázek nejvyšší.
Obrázek
Aktuální zakázky:

1. Rysové
- vhodné pro nezaklínače
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek, sčítají se
- Pár rysů (Freyja + Nyrius)
- Trojice rysů (Arwi + Leama)


2. Medvědi
- vhodné pro nezaklínače
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 7 do 9 kostek
- Medvěd I ( zamluveno Julian)
- Medvěd II(Rayla)

3. Archespora
- Je k nalezení poblíž starších ostatků zamordovaného Lovce čarodějnic. Přítomnost monstra zabránila v identifikaci už tak napůl spálených ostatků. Nyní z oběti zůstaly prakticky jen kosti, zbytky oděvu a kovové předměty. Vesničané si podle výpovědi nešťastníka, který archesporu zahlédl a byl otráven jejím jedem, myslí, že mrtvý muž byl rovněž obětí zákeřného, rostlinu připomínajícího monstra.
- její obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek
- možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
-Archespora - Rayla

4. Ekimmary
- útočí na lidi z osady na okraji lesa, své oběti masakrují
- pokud se někomu podaří ekimmaru zabít, může se pokusit hodem na Stopování (10) odhalit její hnízdo na území lesa a vhodným způsobem jej zničit
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek
- speciální dovednosti: Sání krve, neviditelnost, krvácivost (viz Bestiář)
- Ekimmara I - zamluveno Raymonn
- Ekimmara II - zamluveno Laeta

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 496
Registrován: 16 úno 2016, 23:48

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Sygnia » 27 lis 2022, 20:27

160. herní den - Podzim 1278 - Pole, louky a vinice

Ač se mnohá mnostra zdržují dále od lidských obydlí a osad, v krajině protkané políčky a loukami se stejně najdou místa vhodná k jejich životu. Nejčastěji se usídlují v okolí skalních útvarů, kde mají svá doupata či hnízda. Vidlohoni, které mnozí obyvatelé mylně považují za draky, napadají dobytek a děsí lid svými přelety nad otevřenou krajinou. Harpyje také nepatří mezi zrovna příjemné sousedy, mimo to, jak dokáži být nebezpečné, také kradou obyvatelům vesnic a osad cenné předměty. Přítomnost obřích pavouků v krajině pak podle všeho sama o sobě stačí k tomu, aby na ně vyděšení vesničané nechali vypsat zakázky.
Poněkud menší nebezpečí představují kolonie bobrů, které se v posledním roce velmi rozšířily podél vodních toků. Hospodáři a rybáři tedy slíbili odměnu také lovcům, kteří je měli zbavit těchto hlodavých škůdců.
Obrázek
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

1. Přemnožení bobři
- vhodné pro obyvatele, kněží
- jsou k nalezení v koloniích poblíž vodních toků, škodí rybářům a hospodářům s rybníky
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 2 kostek (určete předem)
- útočí ve skupinách 4-8 kusů a jejich hody se sčítají
- bez dovednosti plavání jen na vlastní nebezpečí :)
- Kolonie bobrů I (zamluveno Iason + Konrád)
- Kolonie bobrů II (zamluveno Svea + Atastalion + William)
- Kolonie bobrů III (zamluveno Adelaide + Tristen)
- Kolonie bobrů IV (zamluveno Busaraji + Ahura)


3. Vidlohoni
- vhodné pro začínající zaklínače
- k nalezení poblíž skal na na otevřených prostranstvích, kde loví zvěř a dobytek
- chcete-li začít souboj, použijte návnadu (zručnost + lov - obtížnost 10) nebo Stopování (obtížnost 12), pokud se ani jedno nepodaří, vidlohon útočí jako první
- obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Vidlohon I - (zamluveno Kayle)
- Vidlohon II (zamluveno Alceste)
- Vidlohon III - hlaste se pouze pokud je vaše postava zaklínač založený max. před 3 měsíci


3. Harpyje
- Usídlily se na skalním vrcholku poblíž Dračí kotliny. Útočí na obyvatelstvo blízké osady a kradou jejich věci.
- Je potřeba zničit celé hnízdo.
- Jeden z vesničanů nabízí dvacet korun navíc za nalezení ukradených příborů po babičce (Smysly + všímavost, obtížnost 15)
- Harpyje útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- Skupina harpyjí a hnízdo (zamluveno Nyrius + Amarisen)

4. Pavoukovci
- Zdržují se především v jeskyních a močálech dál od lidské civilizace. Několik svědectví o jejich přítomnosti však vyvolalo paniku, která vedla k vypsání zakázek pro zaklínače.
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (běžní) nebo 4-6 kostek (kolosální) - určete předem
- Skupina pavoukovců I - běžní (zamluveno Illine)
- Skupina pavoukovců II - smíšená skupina běžných a kolosálních (zamluveno Rayla)
- Skupina pavoukovců III - smíšená skupina běžných a kolosálních (zamluveno Leo)


Zpět na Události a situace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník