ZAKÁZKY

Aktuální počasí ve volné hře: 151. Herní den - 04.07. - 17.07. Léto 1278 (Archiv počasí)
Událost: Belleteyn

Úmorné horko po krátké, ale vydatné bouři ze včerejška lehce poleví a dnešek místo něj nabídne příjemný letní den, s mírným vánkem a oblohou bez mráčku. V Broňovicích se bude konat Belleteyn, známý svátek ohňů, lásky a plodnosti. Užijte si nástup léta v líbezné vesnici u břehu jezera, či ohněm prosvětlenou noc pod závojem z jasných hvězd.

Teploty ve dne kolem 29°C, v noci kolem 23°C. Na Skellige je cca o 5°C méně a je větrněji.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 412
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 26 srp 2020, 11:23

PRAVIDLA ZAKÁZEK

Na lov se může vydat kdokoliv a v maximálním počtu 3 hráčů na stejné monstrum/skupinu monster, nicméně jedna postava smí lovit jen jednou za 3 herní dny (reálný měsíc a půl). Kostky pro více hráčů se navyšují, viz tabulka ZDE.

Lovy je nutné rezervovat. Pokud se lov do 3 herních dnů neuskuteční nebo se po tu dobu nepohne, zakázka se stává opět volnou.


~ Lovy probíhají ve volné hře.
~ První post se zaznačuje řádným nápisem, že se jedná o lov.
~ Lov se může natáhnout i na více herních dní a skončit neúspěchem.
~ Můžete si k lovu přizvat vypravěče, hrát ale můžete i bez něj.
~ V případě zájmu si můžete Lov spestřit herní mechanikou Stopování, ve hře s vypravěčem k tomu můžete být vyzváni.
~ Pokud hrajete bez vypravěče, je nutné ho na konci přizvat, aby ohodnotil vaši práci.
~ Zakázku může vypsat jakýkoliv člen vedení.
~ Za hezkou hru můžete dostat i symbolické body.
Obrázek
Již proběhlé a dokončené lovy

Dračí kotlina
Kurolišek 1272 - Silas, Belven
Wyverna 1275, 67.HD - Saxa, Firean
Gryf 1276, 94.HD - Berhart, Sarren
Bazilišek 1277, 132.HD - Belan, Rianne
Kanec 1277, 131.HD - Iason, Rhys
Přízraky 1278, 143.HD - Rayla
Přízraky 1278, 144.HD - Belan, Kayle
Oxenfurt - Uličky a náměstí
Gryf 1274, 61. HD - Bruxa, Drema, Kocour
Fleder 1275, 72.HD - Bibiana
Harpyje 1275, 77.HD - Kit, Bibiana
Gryf 1275, 80.HD - Azal, Travis
Fleder 1275, 81.HD - Zenn, Agilbert

Oxenfurt - Přístav
Fleder 1275, 84.HD - Ife, Berhart

Oxenfurtské obludárium 1274, 49.HD
Uličky a náměstí
Univerzitní park
Smrtozračný les
Monstrum 1273- Silas, Leif, Gwenneth
Vlci 1276, 101.HD - Valdur, Tersi (III.)
Ghúlové 1276, 105.HD - Timeya, Haesten, (Henry, Nithé)
Dryáda 1276, 107.HD - Hayasan, Anaee
Lov na graveiry (118. HD) - Sarren, Fern
Lov na vlky (123. HD) - Alisse, Rianne
Lov na vlky (131. HD) - Radegastl, Elladan
Lov na archesporu (146. HD) - Rayla
Lov na lešije - neúspěch (147. HD) - Rianne


Skellige
Lov na ledového trola (131. HD) - Kharn, Freyja
Lov na sirény (139. HD) - Rayla

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 412
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 26 srp 2020, 12:21

100. herní den - Jaro 1276 - Smrtozračný les

Během posledních měsíců se ve Smrtozračném lese a jeho okolí výrazně zvedla aktivita vlčích smeček. Nejen, že se zdá, že jejich počty vzrostly, ale také jsou agresivnější a troufalejší. V nedávné době bylo hlášeno hodně útoků na místní dřevorubce i náhodné poutníky. Rozhodně není doporučováno do Smrtozračného lesa vstupovat o samotě a beze zbraně.

Mimo to se traduje, že se v lese zabydlela dryáda a vyvolala Strážce lesa, magického netvora známého jako Lešij. Tato vysoce nebezpečná stvůra má silně teritoriální sklony a údajně sídlí v samotném srdci lesa. Několik nezávislých pozorovatelů tvrdí, že dryáda svádí neopatrné muže a loudí je přímo do smrtelných spárů Lesupána. Ztrácejí se lidé, převážně dřevorubci. Souvislost s útoky vlčích smeček je více než pravděpodobná.

Okolní vesnice usoudily, že situace je vážná a rozhodli se složit na odměnu za hlavu Lešije. Zároveň nabízí odměnu za důkazy o zneškodnění dryády, či vlčích smeček. Drobná odměna je také vyhlášena za dopadení nekrofágů hodujících na mrtvolách pozdě nalezených obětí.
Obrázek
Aktuální zakázky:

1. Vlci
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Smečka I - (Radegastl + Elladan)
- Smečka II (Alisse + Rianne)
- Smečka III (Valdur + Terssiel)


2. Ghúlové
- jsou k nalezení u pozůstatků vlky napadeného dřevorubce
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Skupina ghúlů (Timeya + Haesten + Henry)

3. Graveiři
- jsou k nalezení u pozůstatků nešťastného přírodovědce, který ve Smrtozračném lese zkoumal rostliny, nejspíš taky zabítého vlky
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Skupina graveirů (Sarren + Fern)

4. Dryáda
- Je nutno po domluvě přizvat vypravěče (Sygnia)
- Jedná se o interakci s postavou Nithé (Hayasan + Anaee)


5. Lešij
- Je nutno po domluvě přizvat vypravěče (Sygnia) - Rianne měla neúspěšný lov, stále lze zamluvit
- Počítejte s rozmezím kostek 10-12 s možností přivolání vlčích smeček, jsou-li stále naživu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 412
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 01 srp 2021, 17:52

129. herní den - Léto 1277 - Dračí kotlina

Obyvatelé osad poblíž Dračí kotliny hlásí, že se v okolí nachází monstra i nebezpečná zvěř. Společně se složili na několik zakázek, které by je měli zbavit nepříjemností s divokými prasaty, děsivých zjevení přízraků i záhadných drakovitých monster, která jednou za čas přeletí po obloze. Lidé, které svírá strach, jsou dobrým zdrojem peněz pro profesionální zabijáky monster, tedy alespoň většinou.
Obrázek
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

1. Přízraky
- zjevení přízraků děsí poutníky v lukách, poblíž ruin i okolo starého hřbitova v lese
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Jsou nehmotné, nelze je zranit ohněm či jedem. Doporučuje se používat Yrden, nebo alchymii, jež napomáhá zhmotnění přízraků.
- Skupina přízraků I - louky - Kayle + Belan
- Skupina přízraků II - ruiny - zamluveno Sarren
- Skupina přízraků III - hřbitov - zamluveno Rayla


2. Kanci
- jsou k nalezení v lesích a na polích v okolí Dračí kotliny, devastují úrodu v okolních osadách a ohrožují obyvatele, co se vydají do lesa
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- smíte si vybrat, zda budete útočit na jednoho, nebo více kanců, máte-li zájem o náročnější souboj
- vhodné pro obyvatele
- Kanec / skupina divokých prasat I - zamluveno Verbena
- Kanec / skupina divokých prasat II - Iason + Rhys (kanec ochočen)


3. Bazilišci
- poblíž ruin byli spatřeni velcí létacící netvoři, obyvatelé okolních osad neví, co jsou zač
- ukrývají se v jeskyních
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 7 do 9 kostek (určete předem)
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Bazilišek I - zamluveno Alisse + Timeya
- Bazilišek II - (Rianne + Belan)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 412
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 29 srp 2021, 22:10

131. herní den - Léto 1277 - Skelligské ostrovy

Skellige je drsný kraj, kde trollové dávají dobrou noc a před spánkem je lepší se podívat, jestli na vás pod postelí nečíhá krabopavouk. Ve zkratce - o monstra na Skellige není nouze. Samozřejmě aby ze zabití nepříjemných sousedů někomu něco káplo, nejdříve někdo musí na daného tvora vypsat zakázku. K tomu dojde většinou v momentě, kdy začíná aktivita monster až příliš zasahovat do lidských životů. Tak jako se to přihodilo rybářům poblíž Holmsteinu, pastevcům z vesnice Sundy, kterým byla odříznuta obchodní cesta do blízkého Arinbjornu, nebo správcům majáku Elverum, na který zaútočil rozmrzelý ledový troll.
Obrázek
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

1. Sirény
- jsou k nalezení na Pobřeží Ard Skellig poblíž Holmsteinu, kde útočí na místní rybáře
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Zvuková vlna (viz Bestiář)
- Skupina sirén I (zamluveno Kai a Sam)
- Skupina sirén II (Rayla)


2. Krabopavouci
- dvě skupiny krabopavouků blokují cestu mezi Arinbjornem a Sundy na západě Ard Skellig
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Skupina krabopavouků I (Kharn)
- Skupina krabopavouků II


3. Ledový troll
- Starý a podrážděný ledový troll poničil maják Elverum na jižním cípu Ard Skellig. Ze strachu o další škody a znemožnění obsluhy majáku byla vypsána odměna za zneškodnění trolla, který pravděpodobně přebývá v nedalekém jeskynním systému.
- jeho obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 8 do 10 kostek (určete předem)
- Ledový troll - Kharn + Freyja

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 459
Registrován: 16 úno 2016, 23:48

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Sygnia » 03 dub 2022, 10:20

145. herní den - Jaro 1278 - Smrtozračný les

Smrtozračný les nedostal své jméno náhodou. Zdá se, že ač se místní snaží jak chtějí, boj s lesními hrozbami je podobný bájnému boji s hydrou - tam, kde useknete hlavu, narostou dvě nové. Těžko říci, zda je to vinou divokých zvířat, která opouští své teritorium, nebo to jsou lidé, kdo narušují teritoria zvířat. V každém případě přítomnost medvědů a rysů některé zdejší obyvatele znepokojuje natolik, že za jejich likvidaci vypsali odměnu.

Jeden z nešťastníků už před časem přišel o život, když šel prozkoumat místo, kde z dálky tušil něčí mrtvolu. Když se před ním ze země vynořilo obří, rostlinu připomínající monstrum, dal se na zběsilý útěk, nicméně byl zasažen jedem a po návratu do vesnice podlehl jeho účinkům. Před svou smrtí vypověděl, co jej potkalo a místní se tak rozhodli vypsat na podivnou rostlinu odměnu. Jestli mají dost rozumu, Rianne a Alisse se této zakázce raději vyhnou.

V jiné osadě zase řádí další monstrum, které své oběti trhá na kousky a vysává z nich krev. Někteří vyděšení místní hovoří o vysoké, shrbené postavě s dlouhými drápy. Snad každý zaklínač, co si prošel výcvikem okamžitě pozná, že se jedná o monstrum z řádu nižších upírů. Pokud si na takového zákeřného protivníka troufne a zvládne jej porazit, jistě ocení výši finanční odměny, která je ze všech nově vypsaných zakázek nejvyšší.
Obrázek
Aktuální zakázky:

1. Rysové
- vhodné pro nezaklínače
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek, sčítají se
- Pár rysů (zamluveno Freyja + Narhys)
- Trojice rysů (zamluveno Arwi + Leama)


2. Medvědi
- vhodné pro nezaklínače
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 7 do 9 kostek
- Medvěd I ( zamluveno Julian)
- Medvěd II

3. Archespora
- Je k nalezení poblíž starších ostatků zamordovaného Lovce čarodějnic. Přítomnost monstra zabránila v identifikaci už tak napůl spálených ostatků. Nyní z oběti zůstaly prakticky jen kosti, zbytky oděvu a kovové předměty. Vesničané si podle výpovědi nešťastníka, který archesporu zahlédl a byl otráven jejím jedem, myslí, že mrtvý muž byl rovněž obětí zákeřného, rostlinu připomínajícího monstra.
- její obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek
- možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
-Archespora - Rayla

4. Ekimmary
- útočí na lidi z osady na okraji lesa, své oběti masakrují
- pokud se někomu podaří ekimmaru zabít, může se pokusit hodem na Stopování (10) odhalit její hnízdo na území lesa a vhodným způsobem jej zničit
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek
- speciální dovednosti: Sání krve, neviditelnost, krvácivost (viz Bestiář)
- Ekimmara I - zamluveno Raymonn
- Ekimmara II - zamluveno Laeta


Zpět na Události a situace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník