ZAKÁZKY

Aktuální počasí ve volné hře: 132. Herní den - 13.9. - 26. 9. Léto 1277 (Archiv počasí)
Událost:

Největší letošní horka pominula a léto téměř plně předalo vládu podzimu. Hustá ranní mlha nad poli a městy se protrhá až někdy těsně před polednem a ustoupí slunečnému, příjemně teplému dni. Večer pak přijde závoj mraků a spustí se krátky, studený déšť. Zataženo zůstane po celou noc.

Teploty ve dne kolem 24°C, v noci kolem 15°C. Na Skellige je cca o 5°C méně a vítr fouká prakticky vždy.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 26 srp 2020, 11:23

PRAVIDLA ZAKÁZEK

Na lov se může vydat kdokoliv a v maximálním počtu 3 hráčů na stejné monstrum/skupinu monster, nicméně jedna postava smí lovit jen jednou za 3 herní dny (reálný měsíc a půl).
Lovy je nutné rezervovat. Pokud se lov do 3 herních dnů neuskuteční nebo se po tu dobu nepohne, zakázka se stává opět volnou.


~ Lovy probíhají ve volné hře.
~ První post se zaznačuje řádným nápisem, že se jedná o lov.
~ Lov se může natáhnout i na více herních dní a skončit neúspěchem.
~ Můžete si k lovu přizvat vypravěče, hrát ale můžete i bez něj.
~ V případě zájmu si můžete Lov spestřit herní mechanikou Stopování, ve hře s vypravěčem k tomu můžete být vyzváni.
~ Pokud hrajete bez vypravěče, je nutné ho na konci přizvat, aby ohodnotil vaši práci.
~ Zakázku může vypsat jakýkoliv člen vedení.
~ Za hezkou hru můžete dostat i symbolické body.
Obrázek
Již proběhlé a dokončené lovy

Dračí kotlina
Kurolišek 1272 - Silas, Belven
Wyverna 1275, 67.HD - Saxa, Firean
Gryf 1276, 94.HD - Berhart, Sarren
Oxenfurt - Uličky a náměstí
Gryf 1274, 61. HD - Bruxa, Drema, Kocour
Fleder 1275, 72.HD - Bibiana
Harpyje 1275, 77.HD - Kit, Bibiana
Gryf 1275, 80.HD - Azal, Travis
Fleder 1275, 81.HD - Zenn, Agilbert

Oxenfurt - Přístav
Fleder 1275, 84.HD - Ife, Berhart

Oxenfurtské obludárium 1274, 49.HD
Uličky a náměstí
Univerzitní park
Smrtozračný les
Monstrum 1273- Silas, Leif, Gwenneth
Vlci 1276, 101.HD - Valdur, Tersi (III.)
Ghúlové 1276, 105.HD - Timeya, Haesten, (Henry, Nithé)
Dryáda 1276, 107.HD - Hayasan, Anaee
Lov na graveiry (118. HD) - Sarren, Fern
Lov na vlky (123. HD) - Alisse, Rianne

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 26 srp 2020, 12:21

100. herní den - Jaro 1276 - Smrtozračný les

Během posledních měsíců se ve Smrtozračném lese a jeho okolí výrazně zvedla aktivita vlčích smeček. Nejen, že se zdá, že jejich počty vzrostly, ale také jsou agresivnější a troufalejší. V nedávné době bylo hlášeno hodně útoků na místní dřevorubce i náhodné poutníky. Rozhodně není doporučováno do Smrtozračného lesa vstupovat o samotě a beze zbraně.

Mimo to se traduje, že se v lese zabydlela dryáda a vyvolala Strážce lesa, magického netvora známého jako Lešij. Tato vysoce nebezpečná stvůra má silně teritoriální sklony a údajně sídlí v samotném srdci lesa. Několik nezávislých pozorovatelů tvrdí, že dryáda svádí neopatrné muže a loudí je přímo do smrtelných spárů Lesupána. Ztrácejí se lidé, převážně dřevorubci. Souvislost s útoky vlčích smeček je více než pravděpodobná.

Okolní vesnice usoudily, že situace je vážná a rozhodli se složit na odměnu za hlavu Lešije. Zároveň nabízí odměnu za důkazy o zneškodnění dryády, či vlčích smeček. Drobná odměna je také vyhlášena za dopadení nekrofágů hodujících na mrtvolách pozdě nalezených obětí.
Obrázek
Aktuální zakázky:

1. Vlci
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Smečka I - zamluveno Radegastl
- Smečka II (Alisse + Rianne)
- Smečka III (Valdur + Terssiel)


2. Ghúlové
- jsou k nalezení u pozůstatků vlky napadeného dřevorubce
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Skupina ghúlů (Timeya + Haesten + Henry)

3. Graveiři
- jsou k nalezení u pozůstatků nešťastného přírodovědce, který ve Smrtozračném lese zkoumal rostliny, nejspíš taky zabítého vlky
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Skupina graveirů (Sarren + Fern)

4. Dryáda
- Je nutno po domluvě přizvat vypravěče (Sygnia)
- Jedná se o interakci s postavou Nithé (Hayasan + Anaee)


5. Lešij
- Je nutno po domluvě přizvat vypravěče (Sygnia) - zamluveno Berhart a Ife
- Počítejte s rozmezím kostek 10-12 s možností přivolání vlčích smeček, jsou-li stále naživu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 01 srp 2021, 17:52

129. herní den - Léto 1277 - Dračí kotlina

Obyvatelé osad poblíž Dračí kotliny hlásí, že se v okolí nachází monstra i nebezpečná zvěř. Společně se složili na několik zakázek, které by je měli zbavit nepříjemností s divokými prasaty, děsivých zjevení přízraků i záhadných drakovitých monster, která jednou za čas přeletí po obloze. Lidé, které svírá strach, jsou dobrým zdrojem peněz pro profesionální zabijáky monster, tedy alespoň většinou.
Obrázek
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

1. Přízraky
- zjevení přízraků děsí poutníky v lukách, poblíž ruin i okolo starého hřbitova v lese
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Jsou nehmotné, nelze je zranit ohněm či jedem. Doporučuje se používat Yrden, nebo alchymii, jež napomáhá zhmotnění přízraků.
- Skupina přízraků I - louky
- Skupina přízraků II - ruiny - zamluveno Sarren
- Skupina přízraků III - hřbitov


2. Kanci
- jsou k nalezení v lesích a na polích v okolí Dračí kotliny, devastují úrodu v okolních osadách a ohrožují obyvatele, co se vydají do lesa
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- smíte si vybrat, zda budete útočit na jednoho, nebo více kanců, máte-li zájem o náročnější souboj
- vhodné pro obyvatele
- Kanec / skupina divokých prasat I - zamluveno Verbena
- Kanec / skupina divokých prasat II - zamluveno Iason + Rhys


3. Bazilišci
- poblíž ruin byli spatřeni velcí létacící netvoři, obyvatelé okolních osad neví, co jsou zač
- ukrývají se v jeskyních
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 7 do 9 kostek (určete předem)
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Bazilišek I - zamluveno Alisse + Timeya
- Bazilišek II - zamluveno Rianne + Belan

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 23 pro 2016, 16:42

Re: ZAKÁZKY

Příspěvek od Vypravěč » 29 srp 2021, 22:10

131. herní den - Léto 1277 - Skelligské ostrovy

Skellige je drsný kraj, kde trollové dávají dobrou noc a před spánkem je lepší se podívat, jestli na vás pod postelí nečíhá krabopavouk. Ve zkratce - o monstra na Skellige není nouze. Samozřejmě aby ze zabití nepříjemných sousedů někomu něco káplo, nejdříve někdo musí na daného tvora vypsat zakázku. K tomu dojde většinou v momentě, kdy začíná aktivita monster až příliš zasahovat do lidských životů. Tak jako se to přihodilo rybářům poblíž Holmsteinu, pastevcům z vesnice Sundy, kterým byla odříznuta obchodní cesta do blízkého Arinbjornu, nebo správcům majáku Elverum, na který zaútočil rozmrzelý ledový troll.
Obrázek
Aktuální zakázky:

Pro více informací o konkrétních tvorech navštivte náš Bestiář.

1. Sirény
- jsou k nalezení na Pobřeží Ard Skellig poblíž Holmsteinu, kde útočí na místní rybáře
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 1 do 3 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Zvuková vlna (viz Bestiář)
- Skupina sirén I
- Skupina sirén II


2. Krabopavouci
- dvě skupiny krabopavouků blokují cestu mezi Arinbjornem a Sundy na západě Ard Skellig
- jejich obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 4 do 6 kostek (určete předem)
- útočí ve skupině minimálně 3 a jejich hody se sčítají
- Možný efekt: Otrava (viz Bestiář)
- Skupina krabopavouků I
- Skupina krabopavouků II


3. Ledový troll
- Starý a podrážděný ledový troll poničil maják Elverum na jižním cípu Ard Skellig. Ze strachu o další škody a znemožnění obsluhy majáku byla vypsána odměna za zneškodnění trolla, který pravděpodobně přebývá v nedalekém jeskynním systému.
- jeho obranné a útočné hody by se měly pohybovat v rozmezí od 8 do 10 kostek (určete předem)
- Ledový troll - zamluveno Kharn


Zpět na Události a situace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník