Novinky

Místo pro neherní oznámení a veřejné dotazy od hráčů pro vedení.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 490
Registrován: 19 dub 2016, 13:40

Novinky

Příspěvek od Zenn » 30 zář 2018, 19:12

Inu, když nám "Dění ve světě" slouží pro novinky z herního světa, rozhodl jsem se založit i téma pro ty neherní.
Ano, máme web, ale po zkušenostech z minulosti vím, že ne každý to tam čte a tohle je navíc taková rychlejší forma sdělení pro ty, kterým je určeno - registrované hráče :) .

Tentokráte bych chtěl samozřejmě upozornit na možnost zapsání talentů, kterou tu snad postřehl už každý. Doufám, že je to v dotyčném topicu popsáno dostatečně. Pokud si ovšem nebudete něčím jisti, stačí se zeptat.

Druhou novinkou a také tou hlavní, proč sem dnes píšu, je aktualizace Magie a Znamení.
Pro rychlé shrnutí - přibyla nějaká nová kouzla, došlo k úpravám některých starších (změna atributů na které se hází, změna hranic hodů, přidání úrovní) a pár jich ze seznamu zmizelo. Ta která zmizela byla ultimátní Alzurova kouzla, Nekromancie a Trojúhelník v trojúhelníku, která prostě ve vedení považujeme za unikátní, a která do běžného arzenálu kouzel obyčejného mága nepatří. Každopádně je tu možnost, že se objeví příležitost se jedno či druhé naučit...
Došlo také k úpravě Yrdenu, Quenu a Heliotropu.
Nadále platí, že pokud vás napadne nějaké zajímavé kouzlo, které v seznamu chybí, můžete podat návrh (ať už prostřednictvím žádostí, PM nebo discordu).
A je samozřejmě možné, že některá čísla budeme dále upravovat. Čas a hra ukáží.




A další věc, na kterou bych chtěl upozornit. Maximální boost na jeden hod je pro teď +3 kostky (z čerpání moci, požehnání, elixírů...). Tzn. rozlučte se s představou, že si na jedno kouzlo hodíte s šesti kostkami navíc :-P

Tak zase příště.

PS. nemrkejte na mne ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 490
Registrován: 19 dub 2016, 13:40

Re: Novinky

Příspěvek od Zenn » 06 lis 2018, 16:27

Zase další změny a tentokráte sepsané i ve článku.
Jen bych dodatečně upozornil, že od posledně se ještě pár kouzel upravilo (právě kvůli úpravě soubojového systému), takže kdo si nastudoval změny předchozí, měl by asi ještě jednou :D. Sorry.
Jestli jsem něco zapomněl, doplním to příště xP.


PS. nemrkejte na mne ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 490
Registrován: 19 dub 2016, 13:40

Re: Novinky

Příspěvek od Zenn » 09 led 2019, 22:41

Upřesnění fungování telepatie:

čtení myšlenek nemagičům - hod 15 + oba na vůli, kdo má vyšší číslo buď čte nebo ubrání - a nemagič čtení myšlenek neodhalí
čtení myšlenek zaklínačům, lidem s magickým amuletem, psionikům, magičům - hod 15 + oba na vůli, kdo má vyšší číslo buď čte nebo ubrání - nicméně i pokus o čtení myšlenek je detekován
komunikace mezi mágy/psioniky - hod 10, z kontextu pokud nedojde k nevůli/blokaci, jinak hod 15 + oba na vůli a veškeré pokusy jsou detekovány
k tomu jsou mágové a psionikové schopni detekovat osobu citlivou na moc, přičemž každý je "cítit" trochu jinak -> pozná konkrétní osobu i ve změněné podobě etc.
Zaklínači a lidé s amulety jen při magických projevech...

PS. nemrkejte na mne ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 490
Registrován: 19 dub 2016, 13:40

Re: Novinky

Příspěvek od Zenn » 09 úno 2019, 13:15

Forum bylo přesunuto na novou adresu, dík tomu bude potřeba, abyste si upravili odkazy v kartách a podpisech (stačí umazat 4fan), jinak vše zůstává stejné a můžete začít užívat hru bez výpadků :handgestures-thumbupleft:

PS. nemrkejte na mne ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 490
Registrován: 19 dub 2016, 13:40

Re: Novinky

Příspěvek od Zenn » 01 zář 2019, 15:12

Problematika companionů/NPC

Každá postava může mít normálně maximálně 1 kumpána nebo zvířecího společníka, který je schopen pomáhat v boji. U ochočených tvorů platí, že mají tolik kostek a HP, kolik má daný druh určen v bestiáři (na tom se momentálně pracuje, takže strpení) a počet nelze navyšovat (až na speciální případy schválené vedením).
Mazlíčky, kteří do bojů nijak nezasahují a nemají tedy žádné staty, neomezujeme.

S body ve vůdčích schopnostech
1 -> max 2 kumpáni
2 -> max 4 kumpánů
3 -> max 6 kumpánů
4 -> max 8 kumpánů
5 -> max 10 kumpánů
6 -> max 12 kumpánů
6+talent: max 14 kumpánů

Rozpis NPC a jejich statů + popis, jak k onomu kumpánovi/komandu přišli v historii je nutností - musí projít schválením. (Již teď je můžete posílat adminům).

Každý, kdo má NPC, si rozdělí 10 bodů/NPC stejně jako u klasické postavy, při hře je možné získat dodatečná vylepšení. Přenosné ani jiné hráčské body nelze přenášet na NPC. V souboji fungují také stejně jako postava hráče – tzn. při neúspěšném kole přichází o kostku, přičemž 0 = možná smrt.

Pro všechna hráčská NPC platí, že v daném dni/akci/eventu musí být zmíněno už od začátku hry, že je postava doprovázena NPC a kterými, aby byla jejich spoluúčast v konfliktu uznána.

Smrt společníka (0HP/0kostek) lze zvrátit hodem na léčitelství (+zručnost/magie/víra) proti 15, nicméně dalšího boje bude neschopen a tomu, kdo jej zachraňuje ubírá akci.

Systémová NPC v rukou vedení nejsou omezena počtem bodů, nicméně jsou většinou pod taktovkou moderátorů/adminů popř. vypravěčů. Běžní hráči si je mohou zapůjčit pro nevinné neakční hry (např. přijímání do frakce, rozhovor u piva,…)

PS. nemrkejte na mne ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 490
Registrován: 19 dub 2016, 13:40

Re: Novinky

Příspěvek od Zenn » 01 zář 2019, 19:37

Edit lycanů:

- Vlkodlaci - ovládání vlků -> 10/15/20/25/30/35 a síla každého se určí random (1-3 / lze si hodit šestistěnkou 1a2 = 1 x 3a4 = 2 x 5a6 = 3)
- Kočkodlaci - ovládání koček = násobky 4 a každá má 1 kostku a 6HP / Velké kočky (lev, tygr, atd.) přehození 15 nebo 20 (podle toho jestli má boj 3 nebo 4 - bestiář)
- Krysodlaci - ovládání krys = násobky 2 -> 0,5 kostky a 3 HP (0,5 kostka navíc se zaokrouhluje dolů, HP ovšem platí)

- Regenerace - proti ocelové zbrani každá 2 kola +1 kostka nazpět (max je výchozí hodnota) / proti stříbrné každá 3 kola
- Hody na proměny editovány (stále se za každý rok hraní zvyšuje o 2):
  • proměnit se vědomě bez úplňku (ovládaná cílená proměna) - 15
  • zastavit nechtěnou proměnu bez úplňku (nepromění se) - ve stresové situaci - 12
  • ovládnout nechtěnou proměnu bez úplňku (když se promění, ale ovládá se) - 7
  • ovládnout se při úplňku (proměna zastavit nejde, ale lze ji částečně kontrolovat) - 15

PS. nemrkejte na mne ;)


Zpět na Nástěnka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník